maandag 10 maart 2008

Verjaardag Anouk en Chelsey.



Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn nichtje Anouk.Het papier is net als onderstaande kaart van Basicgrey, 'lily kate'.
De bloem waar de magnolia in zit heb ik gemaakt met de circles van Quickutz.
De vleugeltjes heb ik ingekleurt met stickles, crystal,dit geeft een heel leuk effect.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een verjaardagskaart voor mijn nichtje Chelsey.Ik heb het prachtige papier gebruikt van Basicgrey, 'Lilykate'.
Ze is helemaal weg van rose,dus ik vond dit wel een hele toepasselijke keus.

15 opmerkingen:

Janny zei

oooh wat een lieverd, prachtig hoor!

angelique zei

Dank je wel Janny,vond hem zelf ook erg leuk voor een meiden verjaardag..

Alison zei

Beautiful cards.

angelique zei

Thank you Alison,i hope that she like this..

Anne's Cards zei

Je maakt erg leuke kaartjes!

Jeanet zei

Wat een schattige kaartjes echt voor meisjes !!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ying Pang, zei

beautiful card, thank you for visiting my blog.

angelique zei

dank je wel Anne.

angelique zei

Thank you Ying pang.

angelique zei

dank je wel Jeanet,het zijn echte meiden ,gek op rose,dus ik denk dat ze het wel leuk zullen vinden.

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuke kaarten op je blog, je gebruikt zo'n beetje dezelfde stempelmerken als ik....
Bedankt dat je een berichtje op mijn blog achterliet!

angelique zei

Dank je wel Jacqueline,en ja deze stempeltjes zijn erg leuk he..

Heidi zei

wonderful cards. The birthday text was so funny! Nice colors

angelique zei

thank you Heidi,i like also these colours.