zondag 8 juni 2008

Nieuwe baan.

De buurvrouw van mijn moeder,en tevens ook een hobbymaatje van mij wordt woensdag 60 jaar.
Ik heb voor haar kaart mijn nieuwste hanglar stempel gebruikt.Ik vond deze zo lief.
Het papier dat ik heb gebruikt is van het paperpad van basic grey 'sugared'.
De cijfers heb ik met het alfabet van de cuttlebug gemaakt. (olivia).


Komende zondag hebben we een uitje van het werk,en dan moeten we meteen afscheid nemen van een collega,die een nieuwe uitdaging heeft aangenomen.Hij is helemaal weg van vissen,dus toen ik hoorde dat hij weg ging,wist ik meteen dat ik dit stempeltje van magnolia hier heel goed voor kon gebruiken.
Ik heb het prachtige papier van Basic grey 'boxer' hiervoor gebruikt.
Het vishaakje van het hengeltje heb ik gemaakt van een paperclip.

20 opmerkingen:

Jeanet zei

Je hebt er weer prachtige kaartjes van gemaakt Angelique !

Nikki Fairbairn zei

Both such beautiful cards Angelique, Hugs, Nikki x

Maria zei

Hele mooie kaarten Angelique!

angelique zei

Dank je wel jeanet.

angelique zei

Thank you very much Nikki.

angelique zei

Dank je wel Maria.

Riet zei

wwwaaauuuww angelique wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.
leuk dat je bij mij langs ben gekomen.
groetjes riet.

Heidi zei

Your card is so beautiful my friend-love the details and the colors

Hugs from
Heidi

angelique zei

Dank je wel Riet,voor je compliment.

angelique zei

Thank you Heidi fot your nice comments.

sandra_w zei

Geweldige kaartjes heb je weer gemaakt, Angelique!!

Janny zei

wooow ze zijn helemaal leuk geworden, leuk met dat vishaakje!

Lia zei

super mooi zijn je kaartjes geweldig leuk gedaan het vishaakje

Sinikka zei

Wat een lieve kaartjes.. Leuk weer iets nieuws van je te zien

Anoniem zei

Mooie kaartjes Angelique! Je hebt trouwens van mij een Award ontvangen! Kijk maar op mijn blog ;) Liefs, Sandra

Andrea zei

Nice cards!
xAndrea

daantje zei

wat een leuke live kaartjes zeg.
groetjes
daantje

akkina van steen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
akkina van steen zei

waar kun je hanglar stempels bestellen want ik vind ze zo mooi

david santos zei

Ho, my God!
This card is fantastic. Good idea.
Congratulations!!!